Ga naar inhoud
  • 0

villavermaire

Vraag

Beste forumer's,

 

Mijn V5 loop ging opeens op 4 cilinders lopen, een van de bougie's op kabel A naar de bobine,is laatst vervangen  vonkt niet terwijl er op de stuurdaden van de onstekings versterker op alle draden stroom staat. en hij ook foutcode Adres 19; CAN Cateway, VICD 70e8e8ef30b0b4bead-50e6 , 1 fault 01314 aangeeft maar daar kan ik geen wijs uit worden, dus zoek ik een schema waar ik op kan zien hoe de bedrading loopt en wat voor voltage er op moet staan.

Wie kan mij helpen,

 

Groet Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het kan zijn bobine defect zijn dat hij op 4 poten loopt in van plaats 5.

Wat ook veel je eindtap die op de schutbort vast zit tussen bobine blok eindtap module.

 

Ps wat is je bouwjaar en km stand.

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het kan zijn bobine defect zijn dat hij op 4 poten loopt in van plaats 5.

Wat ook veel je eindtap die op de schutbort vast zit tussen bobine blok eindtap module.

 

Ps wat is je bouwjaar en km stand.

 

Gr Fai

Hoi, het bouwjaar is 2000 en de bobine had ik al vervangen in een eerder stadium, kan die eindtap doorgemeten worden, en welke spanning moet er op die draden zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je bobine al vervangen heb en je heb nog 4 pit wel doet van de 5 dan is je eindtap defect

Dat wordt nieuwe kopen ps kom veel voor de eindtap.

 

Gr fai

Oke heel erg bedankt, Km stand is 164000 en weet je toevallig ook het nr om te bestellen?

aangepast door villavermaire
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

welk type v5 :angel: 170 pk versie heeft 5 staafbobines.

 

Hoi, bedankt voor je reactie, het is een 150 pk met een bobine blok met 5 aansluitingen en dit blok heb ik onlangs vervangen omdat hij begon af te brokkelen, en op de bedrading die van de vonk versterker naar de bobine gaat staan op alle vier spanning ik weet alleen niet hoeveel spanning er op moet staan, en Fai denk dat het de eindtap is die stuk is wat schijnbaar veel voor komt.

 

Ik hoor het wel en zou ik graag willen weten of deze door te meten is of gewoon vervangen? weet je wat het onderdeel nr is en wat deze ongeveer kost.

 

groet Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden