Ga naar inhoud
  • 0

Motor bonkt er bij starten


Skippybal

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

goedenavond ik had het zelfde probleem .de motor kanteld teveel waardoor de onderste steun de onderkant motor raakt ijzer op ijzer .maar het ligt aan de motor rubber vooral de onderste t bone die vervangen of zo als ik gedaan heb met sikaflex vloeibaar rubber in koker zwart .ingespoten wel een dag en een nacht laten drogen .en die steun drukt door het kantelen tegen het chassis.ik heb daar een stuk rubber brandstofslang tussen gedrukt en gekid met sikaflex ik zou dit eerst maar eens doen

aangepast door edwin60
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Motor rubbers had ik al gecontroleerd dacht ik ook eerst aan,hij doet het met een koude motor namelijk niet.

Eerst werd ook gedacht aan massa vliegwiel,maar die is inmiddels al vervangen,ook al een paar keer gehad dat tijdens het weer starten van een warme motor na een lange afstand te hebben gereden hij op de loop ging,dus leek als lopen op eigen motor olie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De klacht dat de motor bonkt.

 

- kijken of de stopklep nog juist functioneert.

- 2 massa vliegwiel laten controleren

- motorsteun (als die van een 1.9 identiek is aan de 2.0) boven de versnellingsbak

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit probleem ook. Koude motor start keurig. Warme motor bonkt deze enorm. Pompverstuivers zijn al vervangen, en heb ze gisteren even uitgelezen. Zitten keurig in hun waarde.

 

Nu denk ik zelf ook 2 massa vliegwiel(maar dan zou die ook tijdens koude motor moeten bonken)

Motorsteun?

 

MVG

 

AK

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb dit ook gehad het bonken met start, na vervangen van de koppelingsset en het 2 massavliegwiel was dit nog niet voorbij.

heb het probleem nooit kunnen achterhalen, heb zelfs de startmotor nog vervangen voor een zwaardere versie maar dit mocht ook niet baten.

 

Heb jij het al gevonden @@wpkii?

aangepast door RobinRiper
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden