Ga naar inhoud
  • 0

High end achteruitrij camera inbouwen + camera sproeier


Diver

Vraag

Ik ben opzoek naar onderdelen of een complete set, of nummers, links etz, om de High end camera in te bouwen. En zo als het een echte Nederlander betaamt, niet te duur natuurlijk. Bring it on :mrgreen:

 

Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Je moet de paarse/fushia vergendeling wat verschuiven vooraleer je de pin erin krijgt.

hier nog een mooie beschrijving van Willem

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/28334-toevoegen-zekeringen-in-zekeringkast/

 

ook goed kijken hoe je de pin erin stopt, de pootjes van de te plaatsen zekering moeten in het klemmetje kunnen schuiven.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

zo iets ja, waar is dat losse kapje voor.

Om je camera vanuit de binnenkant vast te zetten, of je moet een kofferbak klep vanaf 2008 hebben dan zit die er volgens mij al in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt ook éérst een low en daarna een high doen....

Da's beter voor je mod-count

Kijk dit is pas meedenken, des te meer spullen heb je weer op de plank om door te verkopen  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niks, gewoon goedkoper :smile:

Had eerst bij BM parts gekeken en dan ineens schoot me weer te binnen dat BM onderdelen en BM parts afzonderlijk werken en dus hun onderdelen apart aanbieden.

Zag wel dat de HW en software van de modules verschillend waren. Wat heb jij er in?

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

deze heb ik erin,

 

Address 6C: Back-up Cam.        Labels: 5N0-907-441.clb
   Part No SW: 3C0 907 441     HW: 3C0 907 441
   Component: J772__Rearview      0042  
   Revision: 00H05000    Serial number:    PA8 J810231
   Coding: 0010007
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: DFCDC5F70EC8C7E64D9-808A

No fault code found.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet niet hoeveel de verzendkosten bij cars equipment zijn zodat ik bij het totaal kostenplaatje dit niet in rekening kon brengen. Maar de module zelf is naar mijn mening redelijk duur bij cars equipment. Voor andere onderdelen zitten ze dan wel weer scherp van prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden